søndag 18. september 2011

MacCat´s kattene har fått ny luftegård!

Årets sommerprosjekt for Ledas mann har vært å bygge ny luftegård til våre katter.  Slike prosjekter har en tendens til å utvikle seg etter hvert som arbeidet skrider frem - så også her. Vi ble enige om at da luftegården skulle være i tilknytning til huset, måtte den passe til huset. Vi, og kattene er meget fornøyde med resultatet.
Like før innviing av kattegården. Epletrærne på espalier er på plass.

Bluz titter ut.

 Kattegård "by night"

 Bluz og Stratos går planken mens Sally "beiter".

Glassoverbygd inn- og utgang.

Ny tunnel på plass - den er populær!

 Klatretreet er vårt gamle epletre. rundt grenene er det strikkede "pølser" av sarisilke - fint skal det være for de små.



 






2 kommentarer:

  1. Jeg liker epletreet, men fyttikatta så glad jeg er for at jeg slipper å være i bur!

    Ah, her på holmen min er jeg Konge, Life Iz Gudd!

    SvarSlett
  2. Hei! Syntes kattegården var veldig fin. Har planer om å lage en maken da vi har nesten samme hus. Kunne tenke meg å vite om den ble veldig dyr. Ca pris?

    SvarSlett